piątek, 5 kwietnia 2013

Kto manipuluje ludźmi? LUDZIE! / Sakhe.

Hej! Przepraszam za nieobecność na blogu. Na marginesie wspominam, że sprawa z czcionką została wyjaśniona - komputer, za pomocą którego Sheva czytała notki, wyświetlał czcionkę na naszych blogu pogrubioną i rzeczywiście utrudniającą czytanie.

Ten post piszę z zamiarem "otworzenia" oczu choćby jednej osobie. Wiem, to z pozoru może mieć mały (ba! żaden) związek z tym blogiem... ale czy właśnie otwieranie na prawdę nie jest powiązane z ŚIO? Jest! I to bardzo!

Dzisiaj dostałam link do blogu, którego postów tu nie zamieszczę, gdyż autor nie zgodził się na kopiowanie. Jednak link Wam przekazuję: http://michaeljackson-zyje.bloog.pl. O kim mowa? Jak można się domyślić z adresu - głównie o Michaelu Jacksonie. O czym mowa? Otóż, o jego "śmierci". Dlaczego napisałam to w cudzysłowie? Zajrzyjcie na w/w blog, a się dowiecie.

Od niedawna zaczęło być głośniej na twitterze o Illuminati. Wkurzyło mnie, że ludzie się tym JARAJĄ. Czym tu się jarać? Och, może tym, że nas wymordują? Przecież i tak wszyscy kiedyś umrzemy... I raczej mnie nie bawiły te tweety typu:
 "UWAGA!!!!! ŻELAZKO jest ILLUMINATI, bo prasuje NA TRÓJKĄTA !!! (A CO JEŚLI SPALI KOSZULE??? I BĘDZIE ONA W KSZTAŁCIE TRÓJKĄTA???)"
 "UWAGA!!! MÓJ PLUSZOWY MIŚ jest ILLUMINATI, bo patrzy na mnie z JEDNEGO OKA!!!!!!!!"
 "UWAGA!!!! MOJA SIOSTRA jest ILLUMINATI bo ma TRÓJKĄT ZAMIAST GŁOWY!!!!!"
 "UWAGA!!!!! NIEBO jest ILLUMINATI bo widziałem CHMURĘ W KSZTAŁCIE TRÓJKĄTA!!!!!!!!"
 "UWAGA!!!!!!! MOJE RĘCE SĄ ILLUMINATI!!!!! NIE MAM ARGUMENTU CZEMU ALE SĄ!!!! MÓWIĘ WAM!!!!"
Dobra, może przesadzam, a ludzie pisali to na żarty, ale gdy to czytałam serio byłam zirytowana.


Nastał czas na trochę wyjaśnień, jeśli nie wiecie o co chodzi z Illuminati:

" “Świat jest rządzony przez całkiem inne osoby, niż się to wydaje i tylko ci, którzy potrafią zajrzeć za kulisy wiedzą kto to jest”
ILLUMINATI.
OSTATNIO BARDZO CZĘSTO PORUSZANY TEMAT NA TWITTERZE I WIELU INNYCH STRONACH. NIE BĘDĘ PISAĆ TUTAJ CO WIEM TYLKO PODAM WAM KONKRETNE STRONY Z KTÓRYCH SIĘ CZEGOŚ DOWIECIE LUB BĘDĘ CYTOWAĆ. MOJA HISTORIA Z ILLUMINATI *NIE TYLKO PRZEMYSŁEM MUZYCZNYM JAK WIĘKSZOŚĆ UWAŻA* ZACZĘŁA SIĘ JAK BYŁAM BARDZO MAŁA. W MOJEJ RODZINIE DUŻO SIĘ O TYM MÓWIŁO. MAMA PISAŁA NA TEN TEMAT RÓŻNE PRACE WIĘC WIEM OŚĆ SPORO NA TEN TEMAT *NIE MÓWIE ŻE WSZYSTKO*. MOŻE 4 LATA TEMU MAMA OPOWIEDZIAŁA MI ŻE NIKT Z NAS NIE JEST BEZPIECZNY. MOI IDOLE SĄ W TO ZAMIESZANI A KILKU NAWET NIE ŻYJE. ALE DLACZEGO TO JUŻ DOWIECIE SIE SAMI PÓŹNIEJ.

"Illuminati (liczba mnoga od łacińskiego Illuminatus "oświecony") to nazwa nadana do kilku grup, zarówno rzeczywiste i fikcyjne. Historycznie nazwa odnosi się do bawarskiego Illuminati, Enlightenment -era społeczeństwa tajne założony w dniu 1 maja 1776 sprzeciwić przesądów, uprzedzeń, religijne wpływy na życie publiczne, nadużywanie władzy państwowej, a także do wspierania kobiet w edukacji i równości płci. Illuminati zostały zakazane wraz z innymi tajnymi stowarzyszeniami przez przywódców bawarskiego rządu z zachęcanie do Kościoła katolickiego, i trwale rozpadł się w 1785 roku. W ciągu kilku następnych latach grupa oczerniany przez konserwatywnych i religijnych krytyków, którzy twierdzili, że się przegrupować i byli odpowiedzialni za Rewolucji Francuskiej."

"Kluczową postacią w teorii spiskowej ruchu, Myron Fagan , poświęcił ostatnie lata na znalezienie dowodów, że wiele wydarzeń historycznych z Waterloo , Rewolucji Francuskiej , prezydent zabójstwo Johna F. Kennedy'ego i domniemanego spisku komunistycznego przyspieszyć New World Order przez infiltracji Hollywood przemysł filmowy, były zaaranżowane przez Iluminatów. "


TO SĄ FRAGMENTY Z WIKIPEDII *MUSIAŁAM PRZETŁUMACZYĆ BO JEST TYLKO PO ANGIELSKU* MOIM ZDANIEM NAJCIEKAWSZE ZNAJDUJĄCE SIĘ TAM.

NA POCZĄTEK RADZĘ OBEJRZEĆ WAM ZACZYNAJĄC OD PIERWSZEGO ODCINKA SERIĘ "ILLUMINATI - PRZEMYSŁ MUZYCZNY"

PÓŹNIEJ PRZECZYTAJCIE ARTYKUŁY:

NIKT NIE JEST W 100% ŻE KAŻDE ŹRÓDŁO JEST PRAWDZIWE. 

TUTAJ MACIE SYMBOLE Z KTÓRYMI SPOTKALIŚCIE SIĘ NIE RAZ W TELEDYSKACH SWOICH IDOLI.

W TYM CHUJOSTWIE SIEDZI PIERDYLIARD OSÓB. 
ODKĄD O TYM SIĘ DOWIEDZIAŁAM MAM TAK JAKBY "LĘK" PRZED WSZYSTKIM.
WIELE OSÓB TAK ZWANYCH "MARIONETEK" ZGINĘŁO Z RĄK ILUMINATÓW.

(...) PODAŁAM BARDZO MAŁO INFORMACJI ALE NIE WIEM SZCZERZE CO TUTAJ PISAĆ. JEST BARDZO WIELE STRON. WYSTARCZY WPISAĆ W GOOGLE "ILLUMINATI". POCZYTAJCIE RÓWNIEŻ O KARTACH ILUMINATÓW."

Pozdrawiam. Niedługo nadrobię notki o snach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz