czwartek, 30 maja 2013

Trzeba się wreszcie wziąć za tego bloga. / Sakhe.

Hej. Nie wiem czy już Was przepraszałam za tamte nieobecności, chyba tak, jednak robię to znów - PRZEPRASZAM. Jestem ostatnio w różnych stanach psychicznych, a wątpię abyście chcieli wysłuchiwać moich marudzeń - sama ich nie znoszę.
Od około miesiąca rzadko tu bywamy, jeszcze rzadziej piszemy. Tyle się dzieje, a trudno poświęcić kilkanaście minut by to spisać. Wszystkiego raczej nie nadrobimy, ale możemy się postarać być bardziej systematyczne. Dobra, nie będę się już o tym rozpisywać, przejdę do rzeczy.

Ostatnio miałam okazję przygarnąć - niestety niekompletne - zbiory mojej ciotki dotyczące astrologii itp. Nie jestem pewna, ale sądzę, iż coś z tego może się przydać do bloga - w końcu tej tematyki także dotyczy.

Biorę się za czytanie, do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz