sobota, 19 stycznia 2013

Moje duszyczki/ Ahmose

Postanowiłam pokazać wam tak jak moje koleżanki, moje kochane dusze:

Dusza 1:
Ma na imię Elizabeth, jest wampirzycą z długimi białymi włosami pokazuje się wtedy gdy jestem wkurzona (nikt nie chce się wtedy do mnie zbliżać ze strachu) bądź kogoś staram się ochronić.

Dusza 2:
Ma na imię Cecylia jest cicha i miła, cały czas jest w swoim świecie w którym rządzi anime, ona wychodzi wtedy gdy jestem sama.

Dusza 3:
Ma na imię Izabella jest zabawna, cały czas żartuje, wygłupia i śmieje się wychodzi wtedy gdy są ze mną przyjaciele lub mam dobry humor.

Moje dusze się ze sb nie kłócą, wszystkie razem się dogadujemy, tak rozmawiam z nimi w moim świecie chociaż Elizabeth jest najbardziej.... hmmmm trudna XD Znają wszystkie moje tajemnice i czasem biorą udział w moich przygodach z postaciami z anime, ale najczęściej jest tak ze i m sie nie chce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz