sobota, 19 stycznia 2013

Przedstawienie ludzi z którymi ja mam doczyniena/ Ahmose

A więc to jest tak:

Jango: To moja naj, naj, najukochańsza przyjaciółka, pięknie rysuje, ogląda anime i czyta mangę (tak jak ja), zawsze mnie rozumie, jest Indygo, zawsze coś zepsujemy, wymyślimy itd. Bardzo często a wręcz cały czas porównujemy sytuacje które nam się przytrafiły do naszego ulubionego anime. Niestety nie jesteśmy w jednej klasie :(

Robin: To moja druga przyjaciółka, często się z nią kłócę ale zaraz się godzimy, chodzimy do jednej klasy. Lubi rysować i jest skłonna do nadmiernego naśladowania (czego ja bardzo nie lubię). Cóż sama nwm dlaczego się z nią przyjaźnie, może dlatego że nie widzę bez niej ani jednego dnia? :D

Nożownik: To taka osoba płci żeńskiej która jest moją przyjaciółką choć nie taką ja np. Jango czy Robin, dlaczego Nożownik? Ponieważ jak drapie to zostają ci krwawe ślady, ten potwór chodzi ze mną do klasy...

Tyśka/Tyśkiewicz: Ta istota to przyjaciółka Nożownika, ale też moja, mam z nią takie same relacje jak z Nożownikiem. Tyśka jest super, można się z nią pośmiać, pogadać i ogólnie wszystko, lubi rządzić i chodzi ze mną do klasy.

Chudy: klasowy komik.

Futrzak: taki chłopak z mojej klasy który się we mnie zakochał a nazywam go futrzakiem ponieważ cały czas go rysuje.

Pietrucha: Mój przyjaciel, uwielbiam go, niestety nie chodzi ze mną do klasy.

To są ci najważniejsi, jak w poście napisanym przeze mnie pojawi się osoba której nie znacie to opiszę ja wam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz