wtorek, 25 grudnia 2012

takie tam z nudy i trochę o wronach / Sakhe.

Siema!!
Przybyłam napisać posta, albowiem tak. Byłam dzisiaj, a właściwie to wczoraj, na pasterce o dziewiątej wieczorem.. No i czuję taki nagły przypływ energii, że nie mogę się ogarnąć ani zasnąć O_O xDD! Hmmmm.. Wigilia była dość ciekawa.. Trwała jakieś kilka minut, ale i tak mam co opowiadać.. Wuja siedział pijany, a zamiast kolęd śpiewał "Ona tańczy dla mnie", o dziwo - tańczył tylko w kuchni przed kolacją xD.. Ja miałam podjar z mandarynki przed kilkanaście minut (nie pytajcie dlaczego, sama chciałabym to wiedzieć xD!!!), siedziałam ciągle w czapce mikołaja i nie chciałam jej ściągnąć oraz jadłam wyłącznie widelcem ;P.. Tak ogólnie, to piszę, bo nie mam co robić (pomijając fakt, że robię kilkanaście rzeczy naraz) i albowiem tak. xDD!;P.. Aaaa! I pragnę Wam pokazać co odnalazłam przepaczając wiedzę bezużyteczną (choć właściwie, to to jest nawet użyteczne o.O) xDDD!
Hmmmmm..Sheva, nas lubią, co nie??xDD..

Piszcie do mnie na e-maila, bo mi się nudzi! xD ;PP!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz