poniedziałek, 17 grudnia 2012

Trzy dusze / Sakhe.

Siema!!
Co do postu Shevy - nie mam zamiaru dalej tego jej pier**lenia o niczym czytać, więc po prostu zamierzam ignorować obalania wszystkiego co napiszę-.-'.
W tym poście chcę napisać o moich trzech duszach.


Ariel - pierwsza dusza. Nazwałam ją tak, bo jest z wyglądu trochę podobna do wokalistki jednego z moich ulubionych zespołów, która ma tak na imię. Oczywiście nie obyło się bez osób pytających "Dlaczego nazwałaś ją jak proszek do prania?" -.-xDD... Kiedyś miała kontrolę nad moim ciałem, ale ją straciła.. To było po tym jak poznałam Hitlera xD.. Nawiązując jeszcze raz do jej wyglądu - tu macie zdjęcie tamtej wokalistki, będzie Wam łatwiej sobie wyobrazić Ariel:







Sakhe - druga dusza. Nazwałam ją tak podczas gdy chodziłyśmy z Shevą po parku sprawdzając czy wrony rzeczywiście nas prześladują (co się potwierdziło). Powstało to z moich różnych "normalnych inaczej" prób wymyślenia czegoś co nadałoby mi się na ksywkę..xD! np. wymyśliłam coś, przekręcałam i zmieniałam literki, które mi w tym nie pasowały i tak oto powstało mienię "Sakhe".. Cała filozofia..xDD. Właśnie ta dusza przejęła rolę Ariel, "trochę" się wtedy zmieniłam, ale ludzie się już "trochę" przyzwyczaili.. chociaż.. tak, chyba tak..xDD. Hmmm.. jak wygląda?? Nie jestem mistrzem painta jak Śmietana (xDD), ale spróbuję Wam to jakoś narysować, bo mój Święty Ołóweczek (tak nazwałam mój ołówek) się rozleniwił i jeszcze żąda urlopu.. Nie mam pojęcia co mu dzisiaj odwala..xD Zapewne to przez to, że Truskawa go dzisiaj objęła (czytaj: wzięła do ręki) ._.







Dalila - trzecia dusza. Skąd te imię? Skojarzyła mi się z Dalilą z książki "Wykreślone imię".. Podobne charaktery.. Ona próbuje przejąć kontrolę nad moim ciałem.. Sakhe jako dusza z każdą sekundą coraz bardziej umiera.. Ale co Wam będę tym przymulać.. Jeśli chodzi o kwestię wyglądu - przyznam szczerze, że nie chce mi się jej rysować, ale gdy to uczynię - MOŻE tu wstawię zdjęcie rysunku, MOŻE!! xDD;P.. Albo.. Poszukam jakiegoś zdjęcia, które pasuje do jej wyglądu.. Znalazłam!

Te włosy i twarz: 


Z tymi pasemkami:
I oczy wchodzące w pomarańcz-czerwień..
Idealnie Dalila..xD! 

pzdr. Sakhe.xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz