niedziela, 10 lutego 2013

Dalsze poszukiwania... / Sakhe.

Siema, człowieczki! Wróciłam na swoje stanowisko (czyt. komputer) i zabieram się do dalszych poszukiwań. Ruszyłam mózgiem stwierdzając, że skoro w tym, co widziała Ker, Indygo są przedstawieni jako sekta - szybciej odnajdę to wpisując dosłownie to. A więc zaczęłam szukać pod hasłem "Indygo jako sekta". Na chwilę obecną znalazłam:

"Zdemonizowanie" naszych dzieci jest faktem, który potwierdza także światowa egzorcystyczna praktyka. Coraz częstsze jest wyrafinowane okrucieństwo i bezwzględność u dzieci. Szybciej zostają przestępcami, piją, sięgają po narkotyki, kradną, biją, a nawet zabijają. Czy takie "nowe" psychopatologiczne zjawiska w zachowaniu dzieci jak fenomen "indygo" czy ADHD (zespół nadpobudliwości psychoruchowej) do końca się same tłumaczą, rejestrując przecież jedynie pewne objawy, ale stosując uparcie, jednostronnie i bezprawnie w sensie intelektualnym wyłącznie wyjaśnienia materialistyczne? Określenie objawów nie suponuje wyłącznie wyjaśnień naturalistycznych.
ks. Aleksander Posacki SJ


Jakoś tak wyszło, że szukając jednego - natrafiam na pełno innych rzeczy, które niby są zbędne, ale jednak trochę się przydają. Właśnie dostałam karę na kompa -.-' pa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz