sobota, 16 lutego 2013

Zasady/ Ahmose

Właśnie minął mi tydzień ferii.... Spędziłam go na oglądaniu anime.... i jestem z tego zadowolona :D
Najpierw wam coś opowiem, wczoraj gdy siedziałam sb przy komputerze do mojego pokoju wtargnęła moja matka, po otwarciu drzwi spojrzała na mnie bardzo poważnie, ja oderwałam wzrok od mojego zjebka (czyt. laptopa) i spojrzałam na jej pokerową twarz:
- Tak matko?
- Zapytam krótko: Czy to ty wpieprzyłaś 2kg jabłek które dzisiaj rano kupiłam?!
Spojrzałam się na na nadgryzione jabłko które stało na moim biurku, a potem na mamę:
- Może...
- Zobaczysz! Jutro nie kupię!
Potem wyszła, ale spoko bo kupiła jabłka XD
Oprócz tego dowiedziałam się że jeden z moich psów, Yoko (jest to sunia rasy shi-tzu, a drugi pies to Camo i jest owczarkiem niemieckim) lubi oglądać Dr. House XD

Dobra a teraz przejdźmy do tego co naprawdę chciałam wam przedstawić w tym poście:
Są to zasady których nigdy nie łamię i są dla mnie bardzo ważne:

1. Głodnego trzeba nakarmić, a spragnionego napoić.
2. Życie to pasmo wydarzeń... które nie zawsze idą po naszej myśli. Jednakże... jeśli pragniesz żyć, to czeka na ciebie owocne jutro.
3. Si vis amari, ama. (Jeśli chcesz być kochany, kochaj)
4. Nie unoś się skoro toczysz się po podłodze.
5. Cuda mogą zdarzyć się tylko tym, którzy mają wolę, by iść naprzód.
6. Jeśli boisz się, że zrobisz coś źle, to nie będziesz w stanie nic zrobić. 
Tego jeszcze przybywa XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz