sobota, 16 marca 2013

Diabelska furtka/ Ahmose

W tym poście chce wam opisać moje nawrócenie i jakże diabelską furtkę.
W środę dna 13.03.2013 miałam ostatni dzień rekolekcji, na spotkaniu o 19.00 jakimś cudem nawrócono mnie na chrześcijaństwo, bo przedtem jakoś nie byłam do tego przekonana. Postanowiłam iść następnego dnia na spotkanie Oazy i oczywiście musiałam zabrać Jango. A więc jest następny dzień godzina 19.00, ja i Jango stoimy przed kościołem i czekamy na spotkanie, ogólnie było cześć osób licząc dziewczynę która to prowadziła. Było super i w ogóle śmiesznie, ale przejdźmy do sedna sprawy. Po spotkaniu ja i Jango zorientowałyśmy się że nie mamy jak wyjść ponieważ brama i furtka były zamknięte. Jango przyssała się do furtki próbując ją otworzyć. Zobaczyłyśmy Pietrasiaka, za siatką (wracał do domu), to ja krzyczę do niego:
Ja: Pietrasiak! Pomocy! Zamknięto nas w kościele!!!
Pietrasiak: Hahahaha! Idźcie na około! Hahahahaha!
Jango: O nie! Nie będę pedałowała taki kawał drogi! Idę przez furtkę!
Zaczęła wdrapywać się na tą furtkę.
Ja: O nie! Jango! Ty idiotko! Idiemy na około!
Ale ona już zeskakiwałam na drugą stronę.
Pietrasiak: Dawaj Ahmose teraz ty.
Niechętnie wdrapałam się na furtkę, będąc w połowie drogi na drugą stronę pręty wbiły mi się w nogę (mam teraz siniaki na nodze), przybrałam jakąś wygodną pozycję, ale nie mogłam przełożyć drugiej nogi. Ja się męczyłam a Jango i Pietrasiak śmiali się ze mnie. Jakoś w końcu znalazłam się na drugiej stronie i patrze, na diabelską furtkę, a ona się otworzyła. Zaczęliśmy się śmiać. Wracając do domów wygłupialiśmy się strasznie, zabrano mi czapkę, Jango wywaliła mnie na ziemie chwytem karate (a ona nie trenuje sztuk walki) a potem wywaliłam się już trzeci raz na tej samej ulicy w tym samym miejscu, Jango śmiejąc się ze mnie wpadła w zaspę, a Pietrasiak spieprzył z moją czapką. I idąc za nim pisałam na wszystkich samochodach ADMIRAŁ, ponieważ podjęłam decyzję że jestem admirałem marynarki który pomaga piratom, a piratami są Jango i Robin XD. Uzależniłam się od One Piece nie dziwcie się :*
A właśnie jeśli ktoś ogląda  One Piece, to niech wie że moimi ulubionymi bohaterami są: Portgas D. Ace, Sanji, Roronoa Zoro, Monkey D. Luffy i Trafalgar Law. Żegnam was istotki :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz