sobota, 2 marca 2013

Stan listy pierwszej. / Sakhe.

Hej! Zdaje się, iż trzeci punkt nie zostanie spełniony ._.
Kit, biorę się za czwarty, przy okazji powoli resztę.
Napiszę tu niedługo o moim śnie, w którym chodzi głównie o kapsle, mam także zamiar zobrazować część tegoż snu.


LISTA PIERWSZA RZECZY, KTÓRE NIEKONIECZNIE MAM WYKONAĆ, ALE I TAK TO ZROBIĘ:

(×) 1. Dokończyć ten oto post i go dodać.
(×) 2. Dokończyć komiksy, które zaczęłam i je dodać.
3. Znaleźć to, co oglądała Ker, dodać na tegoż bloga (oczywiście komentując przy okazji w poście - co może być ostre jeśli mnie poniosą emocje - więc podejrzewam, że będzie interesująco...).
( ) 4. Nadrobić oglądanie odcinków NARUTO.
* 5. Napisać teksty do śpiewania o Indygo, typowych uznawanych za "dziwne" istoty, kreaturach ziemskich itp. ale czy je tu umieszczę - nie obiecuję.
6. Oddać wypożyczoną książkę do biblioteki mamy Shevy - co miałam zrobić już jakiś czas temu.
* 7. Zrobić listę filmów (i/lub seriali), które chcę (i mam jak) obejrzeć.
( ) 8. Więcej malować, rysować, ogólnie tworzyć (bez skojarzeń) to, co przedstawiają mi wizje.
( )* 9. Dokończyć "dzieło" na szafie.
( ) 10. Wziąć się bardziej do pisania mojej książki (tak, piszę książkę).
11. Zapisywać sny, wizje itp.

* - oznacza punkty, które mogą zostać pominięte i odłożone na koniec, ale także będą spełnione.
( ) - w toku spełniania.
(×) - skończone.


1 komentarz: