niedziela, 10 marca 2013

Faza wuja, sen o wężu, ogłoszenia blogowe ;) / Sakhe.

Siema! Wczoraj byłam z mamą i młodszą z młodszych sióstr u kuzyna, cioci oraz wuja. Ten kuzyn wygląda jak Harry Potter, tylko że ma z tyłu długie włosy *___*.

Kuzyn: *trzyma małego misia w rękach* Teraz będę bardzo silny!
Wuja: Co ty nie powiesz?
Kuzyn: *rzuca tym misiem na około dwa metry* Teraz byłem bardzo silny!
Wuja: Co ty nie powiesz?

Ogólnie wuja ma fazę na "co ty nie powiesz?" xDD.

Dziś wreszcie zasnęłam - na chwilę, ale zawsze coś ;). Śnił mi się wąż, taki jak mam narysowany na szafie markerem, ale ten w śnie miał przekręconą głowę. Uważam to za nieprzypadkowy znak, pozostaje mi pokombinować co może oznaczać. W tym śnie chodziło także o coś związanego z jedną z moich znajomych, lecz słabo pamiętam sens.

Stanu listy na razie nie piszę, gdyż nie ma tam jakichkolwiek zmian.

Niedługo zacznę tu dodawać opowiadanie. Stworzona zostanie także zakładka w celu uporządkowania postów z zamieszczonymi opowiadaniami itp.

Za jakiś czas pojawi się też nagłówek ;).

13 komentarzy:

  1. Hhahahahaha <3 Harry Poter. Ty to masz wyobraźnię, zboczuszku ;D hahahhaa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej. Przeczytałam Cellulit zamiast ,,Celfit '' O.o To jakiś znak?

      Usuń
    2. Możliwe... A dieta się nie przyda czasami??;P xD

      Usuń
    3. Cooo? O_o Pfff... FOCH !

      Usuń
    4. Ej, no! To na żarty... xD

      Usuń
  2. Mam ochotę na moją biografię!
    ~Śmietanka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie! Boż to ma być na tym oto właśnie blogu.
      ~Szlachcicka Śmietana.

      Usuń
    2. Nie, albowiem jesteś nie interesującą kreaturą ludzką i nie ma powodów do umieszczania tu jakichś Twoich zachcianek.

      Usuń
    3. Jak to? Jam żem jest bardzo ciekawą osobą!

      Usuń
    4. Otóż nie. Ubzdurało Ci się troszeczkę za dużo w tym mikroskopijnym móżdżku, skarbeńku ;*

      Usuń
  4. Nienawidzę węży jak i pająków -,- więc pewnie jak bym była na twoim miejscu to obudziła bym się z mokrymi oczami :)
    Podoba mi się tu ;)
    Jasne że obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń